HTML

εїз ℓα мαятιηα's εїз

Írd le 1-2 mondatban, miről szól a blogod! -> mindenről, ami eszembe jut ;)

Friss topikok

Linkblog

2010.07.14. 02:41 La Martina

Again again II.

Igazából fogalmam nincsen, hogy miért irom ezt a 2. részt, mert nem tudom mit irjak :D

Ja, de tudom. H több legyen a post ;))
És mivel nem tudok mást, leirom a napom :D:D

Reggel felkeltem. Pontosabban délben, mert 2kor még fennvoltam (Ahogy most is ugye.. :D), szivattam.. Hát igen ilyen is tudok lenni, ha szólit a kötelesség. Nyomul nyomul, lekoptatni nem tudom, hát akkor haljanak a hülyék! :)) Nyilván 1 srácról van szó, akit nem nevezünk nevén. Hivjuk Voldemortnak.

1kor elindultunk Apuval Pestre, 2kor már fel is értünk. Voltunk vmi ügyvéd csávónál (aki megjegyzem nem volt teljesen normális, de lényegtelen). Aztán kérésemre elmentünk Arénába, utána meg közös megegyezés alapján Nagylovasba is benéztünk. De nem vettünk semmit :D

6 után értünk haza valamivel. Go Örkénypuszta, felültem a lovacskámra, Randira. Lefutószáraztam Ámorkát. Estefelé kijött Viola faterja, meg tesója 2 haverjával. (azért csak ők, mert Viol a Balatonon van táborban, mi meg itt aszalódunk..) Dumáltunk ott még egy darabig, aztán fél 10 felé értem haza.

Megnéztem a Te vagy az életemet, meg a Barátok köztöt neten, mert valamit kell nézni ugye ami függőséget okoz. :D Utána dumáltam egy nagyon jó haverommal msn-en Dáviddal, meg Voldemorttal lelkiztunk.. hahah. xD

Na aztán innentől jön a nap egyik lejobb része, ami még most is tart ^^
Orcooval dumálok éppen facebookon és msnen párhuzamba :))
Jó dolog, ha az embernek azt mondják, hogy szerzett neki egy jó napot ^^. És nekem is Ő. :)) Megtudtam, hogy sajnos elutazik Angliába.. Hát nem tudom örüljek e vagy sem.. :S Nem örülök, mert hát <3 na.. :(( De mégis örülök, mert <3 tehát.. :D

P.S: És FB közölte velem, hogy a szerelmem neve nem más mint:

Attila
 
Én mindig mondtam, hogy a facebook tudhat valamit.. ;)) :D
 
Szómagyarázat: Attila (Orcoo) x))


 

Szólj hozzá!

Címkék: izé pest again orcoo


A bejegyzés trackback címe:

https://szialilko.blog.hu/api/trackback/id/tr582150505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása