HTML

εїз ℓα мαятιηα's εїз

Írd le 1-2 mondatban, miről szól a blogod! -> mindenről, ami eszembe jut ;)

Friss topikok

Linkblog

2010.07.14. 03:03 La Martina

Foci VB 2010

Azért irok még mindig, mert kurvára ráérek.

Illetve kéne aludnom, mert holnap 8kor edzés, na de ha van jobb dolga is az embernek akkor miért ne^^

Téma az idei nagy sláger, a foci vb. Meg kell h mondjam, engem annyira nem fog meg. Bár fociztam másfél évig, de teljesen más csinálni, mint nézni. Jó megnéztem a döntőt bevallom, mert azért az érdekelt.

Hát igen...VIva Espana! A brazilokkal, olaszokkal meg a spanyolokkal favorizáltam. Tudom hogy az előbb azt montam, hogy nem érdekel kifejezetten, de sztem nincs olyan ember, aki ne szurkolt volna vmeik csapatnak a szive mélyén..

Végülis örülök neki, hogy a Spanyolok nyertek, a hollandokat nem komálom. Maradjanak csak a tulipánföldeken. Egyébként meg jó szar meccs volt, a normál időben nem született gól, csak a hosszabbitásban. Iniesta rugta a nyerő gólt a spanyoloknak :))

Bár nagyon tele volt a tököm a vb-vel, ugyanis non stop ezt hallgattam Bálinttól, bnőm öccsétől. Mert ő meg igen nagy foci buzi. Amint megjelent a gyerek, mindenki a haját tépte.. :D

Nem tom hogy zárjam le ezt a mai 3. irásomat, ugyhogy:

Viva Espana!!

Szólj hozzá!

Címkék: foci vb spanyol


A bejegyzés trackback címe:

https://szialilko.blog.hu/api/trackback/id/tr712150508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása