HTML

εїз ℓα мαятιηα's εїз

Írd le 1-2 mondatban, miről szól a blogod! -> mindenről, ami eszembe jut ;)

Friss topikok

Linkblog

2010.07.18. 02:16 La Martina

Gyors blog

Ma csak ilyen címszavakba.. :))

Hát túléltem ezt a 2 napot is.
Mint az alábbiakban irtam, rengeteg lovagolni való lovam volt. Napi 5 ló nem kevés, bár tegnap Gyepes tanár úr felmentett Lady Q alól (hálaistennek)..

Ma edzés: Nem volt rossz.. :)) Készülgetünk a jövőheti Kilitire.

Tegnap: Kakukk voltam este nagyon.. Mozogni eléggé nehezemre esik, ugyanis sikerült felburulnom Lanszival.. Nem tudom hogyan, de sikerült. Bnőm azt monta, csak megbotlott simán, és előre kereste az egyensúlyát. Térdre esett, én megmár huzkodhattam felfelé, nem tudott felállni, és felburultunk.. :S Sajnos ez megláccott a mai edzésen is, Feri szerint vmeik farizmát valszeg meghúzhatta, vagy csak simán megijedt. Tegnap én is utána 20 percet nyugtatgattam.. De szerencsére az ugrómunkába ma már nem volt vele gond, sőt nagyon is jókedve lett :))

Ma: Edzés ugye.. utána meg jó kis Örkény partyt csináltunk, összedobtuk a csapatot, szalonnasütögetős,iszogatós dumálós buli. Jó volt nagyon, hiányzott már egy ilyen. Sokat röhögtünk, Violával forgatjuk majd a Szex és Örkénypuszta c. filmet is majd :D Mikor ezt emlegettük volt szakadás:
Misi: És mi lesz ezután..?
Én:  Forgatjuk a Szex és Örkénypusztát..
Gábor: Mér lesz szex is?????
Én: Nem..csak Örkénypuszta..

Apu mesélte kiskori beszólásom:
(Étterembe a pincér gyereknek):
-Itt meg te vagy a szolga?? xD :D:D

Meg volt még sok ilyen idiótaság, de a felére nem emléxem már :D
 

Éjjeli járat: hát mostanába mint az észrevehető, újabban később tolom a szokottnál, de majd remélem ez is helyrerázódik, és visszaszokok végre a régi kerékvágásba.. Ennek az az oka igazából, hogy nyár van. Ilyenkor egy kis időre mindig átállok.. Na meg Orcooval dumálunk át általába fél éjjeleket :D Örülök neki, hogy igy egymásra találtunk, nagyon jófej, őszinte, szeretnivaló srác. Szeretem nagyon. :)) 

Szólj hozzá!

Címkék: edzés buli 17 orcoo lanszi burulás


A bejegyzés trackback címe:

https://szialilko.blog.hu/api/trackback/id/tr682158232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása