HTML

εїз ℓα мαятιηα's εїз

Írd le 1-2 mondatban, miről szól a blogod! -> mindenről, ami eszembe jut ;)

Friss topikok

Linkblog

2010.07.14. 17:19 La Martina

07.14.

Gyerekek, kikattantam.

Aludtam úgy durván 3 órát, ugyanis Orcoo-val dumáltam ugy 4ig, utána meg még zenét hallgattam kb fél órát, reggel meg keltem 7kor és késésbe voltam nem kicsit. Mert hát 8kor edzés. És ugye mi meg nem akarunk megrohadni a melegbe. Na ilyenkor bánom hogy nem mentem fedettpályás sakkozónak. Ott legalább hüvös lenne...

Reggel lementem ugye edzésre, utána még ültem 2 lovon..Hazaugrottam kajálni, meg kicsit leereszteni, aztán megyek majd vissza, még lovagolok 1 lovat. Be volt tervezve, hogy felülünk Gábor csikójára, az Ámorra, de aztán nem lett belőle semmi a hőség miatt..

Úgyhogy még sztem 1 órát elüldögélek nyugiban, aztán megyek vissza melózni..
..majd jelentkezek még ma asszem.
 

(plus: most jöttem rá 3 év után, hogy mekkora képmutató egy fasszopó osztályba járok is én valójában.. thank you, Jesus (N) Érted, életembe beszéltem vele 15 mondatot, soha nem voltunk jóban, csak a helószia viszony azt kész. Majdnem még annyi sem.. De egymás háta mögött meg megy az áskálódás, meg a tajmenő 'lájkoljunk mindent mer mekkora gááz' fészbukon. Jóez kérem. )

Update:

Hát igazából semmi extra nem történt, visszamentünk Apuval Örkényre, dumáltunk Gáborral, aki elvitte átgumiztatni a lószállitó kamiont, de amikor felemelték vmi fékkel kapcsolatos nem tom tartályt kilyukasztottak a balfaszok, mert rosszul lett felemelve. Úgyhogy most péntekig nélkülöznünk kell, mert ha minden igaz addigra lesz kész. Mellesleg 80 rongy bele egy olyan tartály, tehát nem kevés pénz.. dehát Gábor is megmondta, hogy "haljanak a hülyék." :))

Mellesleg holnap az összes ló az enyém, mert Gáborka dolgozik, úgyhogy csak fél 4 körül ér ki.. utána meg szalmahordás 1000el.. tehát pontosan van egy: Randim,Lady Q-m,Jessicám,Kalózom, meg egy Lanszim + Ámor futószárazás.. kiráály lesz 8D

Amen.

Szólj hozzá!

Címkék: edzés 14


A bejegyzés trackback címe:

https://szialilko.blog.hu/api/trackback/id/tr442151743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása